نحوه استفاده از کنسول، کپی خور (بازی دار) و شرایط گارانتی کنسول‌ها در «فروشگاه پلی پرو»:

شرایط استفاده از کنسول های کپی خور به شرح زیر می باشد:

  •  دستگاه به‌هیچ‌وجه نباید به اینترنت متصل شود.
  •  به‌ هیچ‌ وجه نباید کارتریج یا دیسک درون دستگاه قرار گیرد.
  •  اگر قبل از اقدام برای کپی خور شدن، روی دستگاه بازی ریخته شده باشد، مجموعه پلی پرو هیچ مسئولیتی را بابت باقی ماندن آن‌ها (بازی‌ها، فایل‌های Save، عکس‌ها، برنامه‌ها، تم‌ها و …)  روی کنسول نمی‌پذیرد و تمامی اطلاعات موجود روی دستگاه قبل از ریختن بازی پاک خواهد شد.
  • اگر کنسول شما قبل از مراجعه برای بازی ریختن بن شده باشد، تیم فنی پلی پرو هیچ مسئولیتی بابت ریختن بازی روی این کنسول یا تعمیر آن نمی‌پذیرد.
  • در صورتی که قوانین (مانند اتصال به اینترنت یا گذاشتن دیسک بازی اورجینال) را رعایت نکنید و این اقدام منجر به بن شدن کنسول شود، تیم فنی پلی پرو هیچ مسئولیتی بابت ریختن بازی روی این کنسول یا تعمیر آن نمی‌پذیرد.
  • در صورتی که قوانین (مانند اتصال به اینترنت یا گذاشتن دیسک بازی اورجینال) را رعایت نکنید و این اقدام منجر به قفل بازی‌ها شود، دوباره کنسول شما شامل هزینه اولیه کپی خور و ریختن بازی خواهد شد.
  • در صورتی که بازی توسط مشتری پاک شود، بازی به‌صورت تکی نصب نمی‌شود و هزینه کپی‌خور و ریختن بازی به‌صورت کامل دریافت خواهد شد.
  • در صورت آسیب رسیدن به کنسول ناشی از Initialized کردن کنسول (بازگرداندن به حالت کارخانه) توسط مشتری، تیم فنی پلی پرو هیچ مسئولیتی به‌عهده نمی‌گیرد.
  • در صورت آسیب رسیدن به هارد دیسک دستگاه، تیم فنی پلی پرو هیچ مسئولیتی به‌عهده نمی‌گیرد.

این مدل از گارانتی برای رفاه حال شما عزیزان و ایجاد اطمینان از سلامت کامل کنسول به صورت رایگان برای شما منظور می شود.

شرایط گارانتی ۱۰ روز مهلت تست رایگان و تضمین اصالت کالا به شرح زیر است:

  • دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۰ روز ضمانت است.
  • بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات و نوسانات برق و آسیب دیدگی بر اثر حرارت دستگاه را از تعهد تیم فنی پلی پرو خارج می‌کند.
  • هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می‌شود و تیم فنی پلی پرو هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
  • هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.
  • در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، تیم فنی پلی پرو مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت.
  • در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی پلی پرو خارج می‌شود.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
  • در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد غیر، خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی پلی پرو است.
  • نصب هرگونه برنامه نامناسب برای کنسول نیز، دستگاه شما را خارج از تعهدات پلی پرو می سازد.
  • بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات تیم فنی پلی پرو نیست.
  • برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.

این مدل از گارانتی برای رفاه حال شما عزیزان برای انجام کلیه کارهای خدماتی در مجموعه پلی پرو برای شما منظور می شود.

شرایط گارانتی ۱۲ ماه خدمات پلی پرو به شرح زیر می باشد:

در مجموعه پلی پرو خدمات در دو بخش تعمیرات و نصب بازی برای کنسول های بازی تعریف میشود که هر یک از آنها دارای شرایط و قوانین مختص به خود می باشد، مشتریان عزیز فقط میتوانند در طول ۱۲ ماه یکبار برای یکی از خدمات گفته شده از گارانتی خود استفاده کنند:

شرایط استفاده از گارانتی ۱۲ ماهه خدمات برای بخش تعمیرات:

  • این گارانتی به این معنی است که برای استفاده از گارانتی ۱۲ ماهه خدمات تعمیری، تیم فنی پلی پرو هزینه قطعه معیوب شده که باید تعویض بشود را پس از بررسی و عیب یابی از مشتری گرفته خواهد شد و اجرت و تعویض این قطعه برای تعمیر کنسول بازی با هر هزینه ای با هر تکنولوژی که فقط در دفترهای فنی خاصی در ایران وجود دارد، از سوی تیم فنی پلی پرو به صورت رایگان انجام میشود.
  • دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۲ ماه گارانتی تعمیر با شرط بالا است.
  • بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات و نوسانات برق و آسیب دیدگی بر اثر حرارت دستگاه را از تعهد تیم فنی پلی پرو خارج می‌کند.
  • هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می‌شود و تیم فنی پلی پرو هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
  • هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.
  • کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه از قبیل هدفون، کنترلر(دسته بازی)، کابل‌ها و … در تعهد تیم فنی پلی پرو نیست.
  • در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، تیم فنی پلی پرو مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت.
  • در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی پلی پرو خارج می‌شود.
  • در صورتی که دستگاه غیرقابل تعمیر باشد، تیم فنی پلی پرو هیچ مسئولیتی نسبت به دستگاه ندارد.
  • در صورت خرابی هارد، دستگاه شامل گارانتی خدمات نمی‌شود.
  • در صورت استفاده از گارانتی خدمات، مدت زمان باقی‌مانده برای مشکلات دیگر دستگاه قابل استفاده نیست و استفاده از گارانتی شامل یکبار استفاده می باشد. (نکته: تاریخ شروع گارانتی از تاریخ فاکتور است.)
  • در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
  • در صورت استفاده نادرست از پورت های دستگاه به صورتی که توسط خود مشتری خراب شده باشد خارج از تهدات تیم فنی پلی پرو است.
  • در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد غیر، خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی پلی پرو است.
  • بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات تیم فنی پلی پرو نیست.
  • برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۷۲ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.

 

شرایط استفاده از گاراننتی ۱۲ ماهه خدمات برای بخش نصب بازی:

  • این گارانتی به این معنی است که برای استفاده از گارانتی ۱۲ ماهه خدمات نصب بازی، تیم فنی پلی پرو این گارانتی رو به عنوان تخفیف و همچنین بدون دریافت ارزش افزوده برای مشتریانی که دستگاه یا کنسول بازی خود را به صورت اینترنتی از وبسایت رسمی مجموعه پلی پرو خریداری کرده اند انجام میدهد.
  • دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۲ ماه خدمات نصب بازی است.
  • در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، تیم فنی پلی پرو مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت.
  • در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی پلی پرو خارج می‌شود.
  • در صورت استفاده از گارانتی خدمات، مدت زمان باقی‌مانده برای مشکلات دیگر دستگاه قابل استفاده نیست و استفاده از گارانتی شامل یکبار استفاده می باشد. (نکته: تاریخ شروع گارانتی از تاریخ فاکتور است.)
  • در صورت انجام خدمات نصب بازی، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
  • نصب هرگونه برنامه نامناسب برای کنسول نیز، دستگاه شما را خارج از تعهدات پلی پرو می سازد.
  • در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد غیر، خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی پلی پرو است.
  • بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات تیم فنی پلی پرو نیست.
  • برای انجام خدمات نصب بازی، مدت زمان ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.