ps4 پلی استیشن 4

بررسی بازی Silent Hill 2

بررسی بازی Silent Hill 2

بررسی بازی Silent Hill 2

بررسی بازی Silent Hill 2 – ساخت سایلنت هیل ۲: طول موج ترس در واقع همان طول موجی است که هنگام آرامش دارید

قصه هایی از سرداب یکپارچه سازی با سیستم عامل

Silent Hill 2 یکی از مورد تحسین ترین بازی ‌های ترسناک است که تاکنون ساخته شده است

و به همین دلیل به داشتن یکی از بهترین موسیقی متن های این صنعت مشهور است.

Retro Gamer با آكیرا یامائوكا آهنگساز مشهور در مورد كار خود در این بازی، روش هایش و ایجاد سهولت جنون صحبت می كند.

دیوید لینچ یک بار گفت که صدا حداقل برابر با تصاویر در یک فیلم است، حتی گاهی بیشتر.

ما معمولاً به حرف‌های مردی که دین را ساخته است گوش نخواهیم داد

اما با توجه به کار شگفت انگیز او در وحشت روانشناختی (و نفوذ بسیار زیاد آن در سایلنت هیل) اجازه خواهیم داد که این یک نفر سرخورد.

اینکه او هم کاملاً درست است به درد شما نمی خورد.

صدا به نظر می‌رسد رابطه ضعیف در دنیای بازی‌ های ویدئویی وسواس بصری (چند نفر از تلویزیون های بزرگ اما بلندگوهای ضعیف دارند؟)

اما می تواند یک بازی خوب را به یک بازی عالی تبدیل کند.

این را هیچ کس بهتر از آکیرا یامائوکا نمی داند:

کار آهنگساز ژاپنی در سریال Silent Hill افسانه ای است

به ویژه قسمت دوم، که بسیار باشکوه و واهمه ای است و کاملاً بدون ترس.

مانند اکثر بازی های این مجموعه، شخصیت اصلی داستان فردی است که به دنبال یکی از عزیزان خود در میان مه عجیب و غریب و دنیای دیگر در حال فروپاشی سایلنت هیل است.

برخلاف برخی دیگر، با این حال ، این انجمن‌ها به جوامع و آیین های مخفی متمرکز نیستند:

این یک داستان شخصی از غم و اندوه، عشق، شهوت و از دست دادن است،

اگر درست بازی کنید با یک پیچ و تاب قاتل همراه است.

من از صداهای خاصی استفاده کردم که به طور غریزی و بدون هیچ دلیل و توضیح منطقی از آنها بیزاریم

مانند صدای خراشنده تکه تکه ، صدای سوراخکاری سایت های ساختمانی و صدای ترمز دوچرخه.

من آنها را برای ایجاد این ناراحت کننده ها ترکیب کردم اصوات معمایی.

در حالی که جیمز ساندرلند – همسر بیوه، لیون اس کندی دستگاه کپی مدل مو و به طور کلی کلاً خوش آب و هوا – به شهر می رود تا تلاش کند

و توضیحی برای اینکه چرا همسر مرده برای او نامه می نویسد پیدا کند

ترس شروع به قارچ شدن می کند. جاده ها خاموش هستند، مه باعث می شود Tyne مانند سیشل ها به نظر برسد

و مسئله ناخوشایند موجودات گروتسک وجود دارد که هر حرکت او را تعقیب می کنند (و در بعضی موارد شکار می کنند).

در طول ، رفت و برگشت یکسانی وجود دارد، یک ترکیب ناخوشایند که گاهی خودش را در همان مسیر پیدا می کند (به عنوان مثال شب بهشت).

برخی از آهنگ ها در یک زمینه کاملاً متفاوت تکرار می‌شوند:

دوباره مانند محیط‌های بازی. پس از آن شرم آور است که هیچ دنباله‌ای که پس از آن دنبال شد واقعاً موفق به بازپس گیری این مخلوط نشد.

دلیلش این بود که یک قصه بود، یکبار مصرف؟

شاید یامائوکا تصمیم گرفته باشد که به اندازه کافی کافی است

چنین عجیب و غریبی را از مغز خود بیرون می‌کشد؟

به گفته خود مرد، ایجاد صدا تقریباً به سختی تصور شما نبوده است.

هیچ چیز دشواری وجود نداشت، اما من فقط باید به مفهومی که در ابتدا تنظیم کرده بودم

همانطور که در بالا توضیح داده شد، برسم.

من باید برخی آزمایشات و خطاها را ادامه دهم تا زمانی که به درستی رسیدم.

پس ما فقط خود بازیها را سرزنش خواهیم کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *