ایکس باکس سری ایکس XBOX SERIES X

تلاش Xbox برای ویژگی های جدید در محصولات

تلاش Xbox برای ویژگی های جدید در محصولات

تلاش Xbox برای ویژگی های جدید در محصولات

تلاش Xbox برای ویژگی های جدید در محصولات – چگونه ایکس باکس در حال بررسی تلاشهای دستیابی  که قبلاً نادیده گرفته شده است.

 Xbox و مایکروسافت در مقیاس بزرگتر، همچنان پیشگام دسترسی در فضای بازی با وسایل جانبی مانند Xbox Adaptive Controller هستند.

تغییر فلسفه داخلی و پشتیبانی مداوم با گوش دادن به صدای جامعه هستند، که بیشترین تأثیر را در خود دارد.

همانطور که گفته شد، هنوز کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود

واقعیتی که مایکروسافت به عنوان نسل جدیدی از بازی ها غواصی می کند، آن را تشخیص می دهد و به خاطر می‌آورد.

ما به تازگی با برانون زاهند، مدیر برنامه دسترسی ویژه بازی مایکروسافت به گفتگو نشستیم

تا درباره مناطقی که قبلاً در فضای بازی در مورد قابلیت دسترسی نادیده گرفته شده بودند، بیشتر بدانیم.

وی به Game Informer میگوید:

ما همیشه در حال کشف روش های جدیدی هستیم که بتوانیم در فضای دسترسی

اعم از سخت افزار، بازی، خود پلتفرم یا سرویس های خود نوآوری ایجاد کنیم.

در حالی که ما شخصاً چیز جدیدی برای اعلام نداریم

من فکر می کنم پیشرفت در یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به ما می گوید که چگونه همه ما درباره سیستم عامل های بازی و بازی فکر می کنیم.

من می توانم آینده ای را ببینم که بازی ها بر اساس توانایی های آنها با کاربر خاص سازگار شوند

و ترجیحات برای اطمینان از یک تجربه چالش برانگیز اما لذت بخش.

برای من، این چیزی است که قابلیت دسترسی دارد: ایجاد بازیهای بیشتر و در دسترس برای همه، بر اساس خواسته ها و نیازهای فردی آنها.

در مورد کار با افراد دارای معلولیت، تیم تحقیقاتی کاربران Xbox کار خارق العاده‌ای انجام داده است

که به ما کمک می کند بیشتر و بیشتر جامعه معلولیت ها را در بازخورد محصولات ما ارائه دهیم.

این شامل افراد در طیف تنوع عصبی است.

و ما مکانیسم های دیگری نیز داریم:

از جمله Inclusive Design Sprints و Gaming Accessibility Boot Camp

جایی که استودیوهای ما این فرصت را دارند که با جامعه ما رو در رو بنشینند و نظرات خود را دریافت کنند.

کارهای بیشتری باید انجام شود و صنعت خود دارای زمینه های زیادی است که هنوز از آنها اجتناب می کند.

او می گوید:

صنعت همیشه می تواند کارهای بیشتری انجام دهد و کارهای زیادی باید انجام شود

این یک سفر است و این فقط آغاز کار است

برای همه ما و من از سال ۲۰۰۶ روی قابلیت دسترسی به بازی های ویدئویی کار کرده ام

و بسیار افتخار می کنم که تیم Xbox طی این سال ها چقدر پیشرفت کرده است

اما ما هنوز برای ساخت سیستم عامل ها، خدمات و عناوین فراگیر راهی طولانی داریم.

من می دانم که می توانیم.

آنچه بسیار جالب است این است که به نظر می رسد شرکا و رقبای ما نیز به نیاز این کار پی برده اند

و به ما فرصتی برای همکاری و رقابت می دهد تا نوآوری و ارزش را برای همه مشتریان از جمله مشتریان ناتوان ایجاد کنبم.

راه ساخت بازی برای همه طولانی است و راهی که به پایان خود نزدیک نشده است

اما تلاش هایی مانند مایکروسافت مهم است و امیدوارم بتواند سایر شرکت ها را نیز برای سرمایه گذاری در این علاقه تحت تأثیر قرار دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *