ثبت شکایات به هر منظوری به ۳ روش در مجموعه فروشگاه لوازم جانبی کنسول های بازی پلی پرو تعبیه شده است:
روش اول (ای-میل):
در این روش شما تنها کافیست با ای-میل شخصی خود، شکایت خود را به آدرس playpro.ir@gmail.com ارسال فرمایید. در این روش ظرف مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت به شکایت مورد نظر شما پاسخ داده خواهد شد.
روش دوم (از طریق شبکه های اجتماعی):
در این روش شما می توانید با ادمین های فروش در صفحات مجازی پلی پرو در اینستاگرام یا تلگرام ارتباط برقرار کنید و شکایت خود را مطرح نمایید.
روش سوم (تماس تلفنی):
در این روش شما می توانید شکایت و یا پیشنهاد مورد نظر خود را از طریق تلفن مجموعه پلی پرو در میان بگذارید.
تلفن تماس: ۰۹۱۹۴۰۸۵۲۶۹